Sağlık ve Yaşam Dergisi
Şifrenizi mı unuttunuz? Kayıt ol
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
  • default color
  • green color
  • red color
Üye Girişi
Fast-Food Yiyecekler Çocukları Tehdit Ediyor... Yazdır
Çarşamba, 15 Şubat 2012 11:23

Fast-Food Yiyecekler Çocukları Tehtid Ediyorİngiltere'de yapılan bir araştırma, az meyve-sebze tüketiminin ileriki yaşlarda kanser ve kalp hastalıklarına yol açtığını ortaya koydu.

Çocuklarda az meyve ve sebze tüketiminin ileriki yaşlarda kanser ve kalp hastalıklarına yakalanma riskini yükselttiği belirtildi.   

  İngiltere'de bin 700 çocuk üzerinde yapılan bir araştırmaya göre, çocukların beslenme alışkanlıklarının gittikçe bozulduğu ve bunun da sağlık üzerinde olumsuz etkiler yaptığı belirlendi. Yaşları 4-18 arasında değişen çocukların beslenme alışkanlıklarının incelendiği araştırma raporuna göre, taze meyve ve sebze tüketimi çok düşerken, fast-food tüketimi yükseliyor.    

  Raporda her 5 çocuktan birinin incelemenin yapıldığı haftalar boyunca hiç taze meyve yemediği belirtilirken, ortalama olarak çocukların, günlük tavsiye edilen taze meyve sebze tüketim miktarının (günde 5 porsiyon) yarısından da az tükettiği anlaşıldı.    

  Uzmanlar, az meyve-sebze tüketiminin ileriki yaşlarda kanser ve kalp hastalıklarına yakalanma riskini yükselteceği uyarısında bulunuyor.    

  Araştırmada ayrıca ekonomik olarak zayıf bölgelerdeki çocukların beslenme alışkanlıklarının daha bozuk olduğu ve daha kilolu oldukları kaydedildi. 

Okunma Sayısı: 333
feed0 Yorumlar

Yorum Yazın
 
 
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
smile
wink
laugh
grin
angry
sad
shocked
cool
tongue
kiss
cry
Daralt | Genişlet
 

security image
Lütfen resimdeki güvenlik kodunu girin


busy
 
 

Yorgunluğunuzun Şiddetini Ölçün

Sizler için hazırladığımız testi çözerek yorgunluğunuzun şiddetini ölçebilirsiniz...

Testi çözmek için tıklayınız...

 

Sağlık Güzellik Siteleri