Ramazan’da Susuz Kalmamak İçin…

Ramazan’da Susuz Kalmamak İçin…

Suyu sağlıklı bir şekilde tüketmek ve Ramazan ayını susuz kalmadan geçirmek istiyorsanız işte size öneriler…
Dyt. Elif Karacanoğlu
Beslenme ve Diyet Uzmanı

Ramazan Ayında Su Tüketimine Dikkat!
•    Günde en az 2 litre su için.
•    Suyu iftarla sahur arasına dağıtarak içmeye özen gösterin.
•    Aşırı sıcaklıkları da dikkate alarak daha fazla tüketebilirsiniz.
•    Oruç açar açmaz çok hızlı su içmeyin. Mide asidini çok fazla sulandırdığınız için, sindirim sorunları yaşayabilirsiniz.
•    Suyu yudum yudum için.
•    Bir defada 2 bardağı geçmemeye çalışın.
•    Gereğinden fazla su tüketmeniz de zararlıdır. İdrarla fazla miktarda mineral kaybına yol açar.

YAZAR BİLGİSİ
Hergün güncellenen haberleri ve birbirinden özel yazarları ile takipçilerine çok özel bir dünyanın kapılarını aralayan SAGLİKVEYASAMDERGİSİ.com.tr, internette dergi standartlarında takipçilerine sağlıklı yaşamın renklerini sunuyor. Sağlıklı Yaşamın Pusulası’ olan www.saglikveyasamdergisi.com.tr sitesi Sağlık & Yaşam Dergisi’nin yazılı basındaki başarısının sanal ortamdaki en büyük destekçisidir.
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.