Yeşil Meyvelerin Faydaları

Yeşil Meyvelerin Faydaları

Yeşil meyvelerin sağlık deposu olduğunu biliyor musunuz? Peki hangi meyveler hangi içerikleri ile hastalıklara kalkan oluşturuyor.

———

Bilim dünyası meyvelerin renkleri ile ilgili çalışmalarda ilginç bilgilere ulaştı. Araştırma sonuçlarına göre yeşil meyvelerin faydaları oldukça fazla içerdikleri vitamin-minareller sayesinde sağlık kalkanı oluşturuyor.

Yeşil Elma: 100 gramında sadece 38 kalori bulunuyor. Elmayı kabuklarıyla birlikte yemek, diş etlerine masaj yapıp sağlıklı kalmasını sağlıyor.

Muz: 100 gramında 65 kalori var. Enerji veriyor, olgunlaştıkça sindirim güçleşiyor, kas kramplarını engelliyor.

Kivi: 100 gramında yalnızca 44 kalori var. Kivi ve portakal C vitamini ve lif içeriyor, bağırsakları yumuşatıp sindirimi kolaylaştırıyor.

Armut: 100 gramında sadece 35 kalori bulunuyor. Bağırsak hareketlerini düzenliyor ve sinirleri yatıştırıyor. Olgunlaşmamışsa şişkinlik yapabilir.

Limon: 100 gram limon suyunda yalnızca 6 kalori bulunuyor. C vitamini ve bağışıklık sistemini güçlendiren “antioksidanlar” içeriyor.

Ananas: 100 gramında yalnızca 40 kalori bulunuyor. Sindirim sistemine yardımcı olan enzimler içeriyor

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.